tor. 25. jun. | Webinar via Microsoft Teams

Få en effektiv digital mødepraksis med Microsoft Teams

På dette webinar gennemgås de vigtigste pointer fra vores e-bog om digital mødepraksis.
Det er ikke længere muligt at tilmelde dig dette webinar

Tid & sted

25. jun. 2020 13.00 – 13.45
Webinar via Microsoft Teams

Om eventet

I mange organisationer er gentagne beslutningsmøder som f.eks. ledergruppe-, styregruppe-, og komitémøder afgørende vigtige for fremdrift og trivsel.

En digital mødepraksis er "En formaliseret, best-practice for afvikling af møder med hjælp fra digitale værktøjer, som tjener til at opnå mødets formål ". Microsoft Teams er ikke et bare et godt værktøj til afvikling af virtuelle møder, men også en digital platform der understøtter samarbejde før, under og efter møderne.

På dette webinar viser vi hvordan man effektivt organisere sit arbejde med de vigtigste gentagne beslutningsmøder i MS Teams på tværs af de fem vigtige faser: 

I. Planlænging

II. Forberedelse

III. Mødeafholdelse

IV. Kommunikation

V. Opfølgning

Vi vil endvidere præsentere to 3. parts værktøjer, som komplementerer MS Teams; www.meetingdecisions.com og www.plandisc.com

Når du skriver dig modtager du DecisionCaddys nyhedsbrev.

Det er ikke længere muligt at tilmelde dig dette webinar

Del denne begivenhed

Adresse

Grimhøjvej 6
8220 Brabrand, Denmark

Kontakt

Følg

+45 20 33 29 47

©2019 DecisionCaddy ApS. CVR: 40300309