top of page

fre. 19. jun.

|

Webinar afholdt via MS Teams

Få en effektiv digital mødepraksis med Microsoft Teams (1)

På dette webinar gennemgås de vigtigste pointer fra vores folder om digital mødepraksis.

Det er ikke længere muligt at tilmelde dig dette webinar
Se kommende webinarer
Få en effektiv digital mødepraksis med Microsoft Teams (1)
Få en effektiv digital mødepraksis med Microsoft Teams (1)

Tid & sted

19. jun. 2020, 08.30 – 12.30

Webinar afholdt via MS Teams

Om eventet

I mange organisationer er gentagne beslutningsmøder som f.eks. ledergruppe-, styregruppe-, og komitémøder afgørende vigtige for fremdrift og trivsel.

En digital mødepraksis er "En formaliseret, best-practice for afvikling af møder med hjælp fra digitale værktøjer, som tjener til at opnå mødets formål ". Microsoft Teams er ikke et bare et godt værktøj til afvikling af virtuelle møder, men også en digital platform der understøtter samarbejde før, under og efter møderne.

På dette webinar viser vi hvordan man effektivt organisere sit arbejde med de vigtigste gentagne beslutningsmøder i MS Teams på tværs af de fem vigtige faser: 

I. Planlænging

II. Forberedelse

III. Mødeafholdelse

IV. Kommunikation

V. Opfølgning

Når du skriver dig modtager du DecisionCaddys nyhedsbrev.

Del denne begivenhed

bottom of page