Få en effektiv digital mødepraksis med Microsoft Teams
tirs. 09. jun.
|Webinar via Microsoft Teams
På dette webinar gennemgås de vigtigste pointer fra vores folder om digital mødepraksis.
Tid & sted
09. jun. 2020, 08.30 – 9.15
Webinar via Microsoft Teams
Om eventet
I mange organisationer er gentagne beslutningsmøder som f.eks. ledergruppe-, styregruppe-, og komitémøder afgørende vigtige for fremdrift og trivsel.
En digital mødepraksis er "En formaliseret, best-practice for afvikling af møder med hjælp fra digitale værktøjer, som tjener til at opnå mødets formål ". Microsoft Teams er ikke et bare et godt værktøj til afvikling af virtuelle møder, men også en digital platform der understøtter samarbejde før, under og efter møderne.
På dette webinar viser vi hvordan man effektivt organisere sit arbejde med de vigtigste gentagne beslutningsmøder i MS Teams på tværs af de fem vigtige faser:
I. Planlænging
II. Forberedelse
III. Mødeafholdelse
IV. Kommunikation
V. Opfølgning
Når du skriver dig modtager du DecisionCaddys nyhedsbrev.